RESQ-logo-red_RGB
Kursbestilling
VIP login
Intranett
1200px-Flag_of_the_United_Kingdom_svg
facebook-gray
linkedin-gray

Pårørendetjenester

ResQs pårørendeteam består av mer enn femti erfarne og trente fagfolk. Vårt call-senter er lokalisert i beredskapssenteret på Forus utenfor Stavanger.

Personellets hovedoppgave er å besvare samtaler - og gi omsorg og støtte til pårørende på en empatisk og profesjonell måte og i samsvar med gjeldene prosedyrer.

Lederen av pårørendeteamet er på vakt 24/7 og alle samtaler vil bli registrert i CIM, vår web-baserte programvare for krisehåndtering.
ResQs call-senter for pårørende på Forus utenfor Stavanger.
ResQs call-senter for pårørende på Forus utenfor Stavanger.
ResQ tilbyr call-senter med 24/7-beredskap hvor kvalifisert personell vil besvare samtaler fra pårørende i en beredskapssituasjon.

Call-senter

Senter for Evakuerte og Pårørende (SEP)

Under en beredskapssituasjon vil ResQs mottakspersonell ved behov etablere og drifte Senter for Evakuerte og Pårørende (SEP).
ResQ har etablert mottaksapparat i Stavanger, Bergen, Florø, Kristiansund, Brønnøysund, Hammerfest og Kirkenes. Dette inkluderer lokalt personell som er opplært og trent i håndtering av evakuerte og pårørende.

HOTELLAVTALER
ResQ har beredskapsavtale med hotell på mottaksstedene som er nevnt ovenfor. Disse vil bli benyttet til etablering av SEP. I samarbeid med ResQ har hotellene etablert prosedyrer for å møte kundens spesifikasjoner. I en beredskapssituasjon er hotellet forberedt på å håndtere mottak av evakuerte, pårørende og media. Hotellene har deltatt i fullskala beredskapsøvelser og faktiske hendelser.
 
For mer informasjon, kontakt Jorunn Firing.
Vi har beredskapsavtaler med: 
  • Scandic Stavanger Forus, Stavanger
  • Quality Hotel Edvard Grieg, Bergen
  • Quality Hotel, Florø
  • Scandic Hotel, Kristiansund
  • Thon Hotel, Brønnøysund
  • Scandic Ishavshotellet, Tromsø
  • Scandic Hotel, Hammerfest
SEP%20map